تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۰.۷۹°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از مسابقات فیفا دی مشخص می‌شود 

برای انتخاب سر مربی خارجی تیم ملی مشکل پول نداریم فقط پرداخت است که کار سخت می کند.
کد خبر: ۵۸۳۴۹

تاج: سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از مسابقات فیفا دی مشخص می‌شود 

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه سرمربی تیم ملی تا پیش از مسابقات فیفا دی مشخص می شود، گفت: فارغ از اینکه مربی تیم ملی داخلی و یا خارجی باشد می کوشیم تا پیش از شروع بازیهای دوستانه تیم ملی ( فیفا دی ) سرمربی تیم ملی مشخص شود.

مهدی تاج سه شنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخابی هیات فوتبال فارس در جمع خبرنگاران افزود: برای انتخاب سر مربی خارجی تیم ملی مشکل پول نداریم فقط پرداخت است که کار سخت می کند.

وی گفت : چون مجالی برای برگزاری اردوی تیم ملی نداریم و در حال برگزاری مسابقات لیگ برتر هستیم برای همین هم پیش از شروع بازیهای تدارکاتی تیم ملی سرمربی مشخص خواهد شد تا روی نیمکت تیم ملی در این بازیها بنشیند.

شیراز باید یک تیم در لیگ برتر داشته باشد

وی در ادامه سخنانش به فوتبال فارس اشاره کرد و افزود: فوتبال این استان با وجود استعدادهای زیاد، ظرفیت داشتن یک تیم در سطح اول فوتبال کشور را دارد برای همین هم با استاندار فارس مذاکره کردیم تا این اتفاق خوب رقم بخورد و شیراز صاحب تیم در لیگ برتر شود.

تاج در مورد مجمع انتخابی هیات فوتبال فارس که با حاشیه هایی هم همراه بود، گفت: هیات ها متفاوت هستند هر کس طرفدار یک نفر از کاندیدا است برای همین هم انتخاب رییس هیات طبق قانون به عهده اعضای مجمع گذاشتیم و رییس هیات هم با رای خوبی انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: رییس هیات فوتبال فارس تلاش کند تا همانگونه که گفتم فارس در لیگ برتر صاحب نماینده شود.

فیفا دی

به گزارش ایرنا از ۲۹ اسفندماه جاری تا هشتم فروردین فیفا دی است و تیم ملی می‌تواند در مدت برای برگزاری تمرینات و همچنین بازی‌های دوستانه برنامه‌ریزی کند.

تیم های ملی عراق و روسیه گزینه های مورد نظر فدراسیون برای دیدار دوستانه در فیفا دی است هر چند هنور قطعیت پیدا نکرده است.

تیم ملی ایران خود را برای جام ملت‌های آسیا که قرار است در سال ۱۴۰۲ به میزبانی قطر برگرار شود، آماده می کند

مجمع انتخابی هیات و حاشیه ها

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخابی هیات فوتبال فارس با چالش های زیادی روبرو بود، از یک سو عده ای از اعضای مجمع به دنبال انتخاب نامزدی که اخیرا صلاحیتش به تایید رسیده، بودند، از سوی دیگر هم تعدادی از اعضا نمی خواستند نفر ششم در مجمع شرکت کند به همین منظور رای گیری به صورت شفاهی در نوبت برگزار شد در نهایت با رای شفاهی مجمع، نفر ششم اجازه شرکت پیدا نکرد.

در پایان این مجمع از پنج کاندیدا ۲ نفر انصراف دادند و در نهایت رای گیری با سه نامزد برگزارشد و حسین قنبری با ۴۱ رای از مجموع ۵۵ رای اخذ شده برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال فارس انتخاب شد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز